Veckans tre första dagar.

Gaaah! Jag tror då inte att det bara är jag som märkt av det underbara vädret som vårt avlånga land drabbats av! Uscha mig tänker inte vara uta mycket eller ALLS idag.

På Måndagen så var jag hos tandläkaren och lagade en spricka.. Buhu jag var jätte pipig ända till tandläkaren sa att hon redan hade stuckit mig med bedövnings sprutan.. Tack och lov så var dom väldigt lugna och snälla med mig så jag bahövde inte tycka SÅÅÅ hemskt synd om mig.

Efter det så satt jag och Linda bara och tråkade innan det blev dags att fara till stan med Sebbe och Tobbe för att käka middag på Great easten. Det är nog det ända stället där jag kan äta hur mycket som helst på (ris är typ det ända jag kan äta ordentligt av). Efter det så for vi förbi Robban och trösatde honom lite grand, räddade hans dator från honom och delade ut en välbehövd kram till den sorgsna lille grabben.
Efter det blev det film hos Mange och sen sova dags.

På Tisdagen kom vi till stan kring mitt på dagen och då blev det först att handla ännu en ny jacka, lite smycket och två bas linnen! SEn blev det AF för Linda och jag fick sitta och vänta... Blä det är verkligen tråkigt att sitta på AF!!!!

Nåja efter det så mötte vi upp Robban och Eddas på barista och sen drog vi kosan mot Great easten (igen) och käkade lunch innan Sebbe och Tobbe kom och hämta oss och vi gjorde några ärenden före vi kom hem för att jag sedan där hos mamma skulle få en liten utskällning och sen var det dags att bara lata sig.
Började kolla på säsong 5 av Förhäxad och käkade baguetter med Linda medans stormen började ta fart utanför mitt varma lilla hem.
Efter att vi sovit så var det bara att stiga upp med en hoppig hund runt benen, och så for vi till mamma för att vara hund vakt och ta emot Carro från skolan.
Snart ska jag göra marängtårta!



XOXO
// Tess tess ♥



Kusinerna!
(jag vet att jag ser sjuk ut!)



Killen bakom flaskan!



Danne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0