Unfuckingbeliveble!!!

Jag har varit vaken över en timma nu och jag är ännu inte trött!
Jippi, äntligen har jag vänt tillbaka på dygnet och till råga på det så börjar min förkylning även släppa!

Snart ska jag stoppa in Stella i jackan och fara och handla. Jag är så otroligt sugen på något.. GOTT! Men jag vet inte riktigt vad den där goda grejen är.. Så det är bara att fara och leta!

Har inte haft mycket att göra nu under morgonen förutom att Stella höll på att ge mig en hjärt attack!
Stella hoppade runt i hallen som en tok och till slut så vänder hon sig åt sidan där det så perfekt är ett eluttag!!! Ja självklart så körde hon in nosen i det. Jag tjuter till som en stucken gris så hon blir ju självklart rädd och sticker bort därifrån... SLUT PÅ SAGAN!
Fy fan så rädd man kan bli ibland!

Förutom det så var jag så uttråkad så det blev en klassicker då jag är riktigt rastlös.... Jag har klippt lugg!!! :D
Får se nu vad folk tycker om min nya frippa? Mörkbrunett med lugg! Shiet!




XOXO
// Tess tess ♥




Mardrömmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0