The Crow

Sitter och funderar på gammal musik som jag tycker om och nu hittade jag albumet från första "The Crow" filmen, detta är verkligen en av mina absoluta favorit filmer och det är verkligen något som är på mig "got to do list" att titta på den!
Brandon Lee var inte bara en bra skådespelare, Har var även GRYMT snygg!!!!

Joel har varit förbi så först var vi och köpte godis och sen satt vi och drack kaffe och pratade om våra gamla bravader som vi gjorde då vi var yngre.. Lustigt att jag ändå bara är 18år men ändå har så mycket galna minnen som man kan tänka tillbaka på.. Det är verkligen hemskt att känna sig gammal då man inte är det.

Imorgon kanske det blir Luleå men det är inte säkert än, annars så blir det väl något annat tokigt som händer, hoppas jag iaf!




XOXO
// Tess tess ♥


Brandon Lee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0