Sur Söndag!

Jag är lat!
Jag tycker lite synd om mig själv.
+ Att snart "måste" jag gå ut för att köpa godis...

Idag när jag vaknad så blev jag bara arg!
Jag kände på läppen och tyckte det var lite konstigt men när jag kollar mig i spegeln så visste jag exakt vad det var... Jag har fått ett munsår på överläppen och just nu har min värld gått i tusen bitar för att sedan stampas på och dom tusen bitarna blev snarare en miljon! Ååååh!
Jag har inte med mig några compeed så det blir att fara och köpa sådana imorgon men tills dess får jag väl bara sitta och tycka synd om mig själv..
Idag ska jag och Robin hitta på något, jag är jätte slö så jag sa att vi köper godis och bara degar hos någon av oss. Stella ska väl följa med då också men annars så blir det inget speciellt som ska göras idag, känner mig alldeles för trött och för FUL!!!! Usch jag HATAR munsår!!!!!


XOXO
// Tess tess ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0