*Suck*

Efter att en god natts sömn och sedan många timmar under dagen så har jag äntligen vaknat och... Jag är ännu trött! Det börjar bli ganska irriterande att jag är så slö hela tiden men vad ska jag göra egentligen? Har försökt med allt nu men ingenting vill fungera... Blää.

Igår så stack jag, Joel och Stella till Luleå för att hälsa på Madde och Matte. Det var riktigt roligt att ses igen efter att vi inte ens träffats på över 2år! Shit när man tänker på det viset så känner jag mig ganska gammal...

Nu orkar jag inte planera något för eftermiddagen för jag kommer förmodligen bara sitta hemma och lata mig ikväll. Jag ser faktiskt fram emot att göra det också!




XOXO
// Tess tess ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0