Stubinen börjar ta slut...

Jag börjar bli riktigt less nu...

Har inte gjort mycket för att folk ska bli griniga på mig men nog jävla lyckas jag.
Vill eentligen bara fara hem och lägga mig under täcket enda tills på Måndag då skolan börjar igen men det får man ju inte. Man måste hjälpa till med en massa skit och förutom det så ska man u ta hand om sina egna beskymmer och allt annat skit som kommer upp under dagens gång.
Ska fara och träna idag och om inte annat så tar jag fan ett snabb pass hemma för om jag inte får av reagera mig snart så kommer det smälla... HÅRT.

Har varit alldeles för snäll den senaste tiden och inte blivit sur alls så nu börjar det bubbla upp ordentligt för minsta lilla. Börjar bli ganksa trött på att alltid ses som den lilla snälla tjejen men jag kan lova att även om ja ofta är det så är jag inte det hela tiden och nu börjar alla dessa små skit saker gå över gränsen.



Jag hade med mig Stella till skolan idag och det måste jag säga att det var riktigt kul.
Alla tyckte hon var så liten och söt så det var väldigt roligt att höra att det inte bara är jag som är helt kär i henne.

Idag blir det kanske att fara och träna men annars tror jag inget spec händer idag för imorgon ska jag fara ut med Sebbe. Har inte fått umgås ordentligt med min lilla Sebbis sen jag kom hem och nu känns det som att det är dags för det!

Snart är det middag här hos mamma så det är väl bara att gå ut i köket och ge ett fejk smile...




XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer
Postat av: Mats

Man kan inte alltid vara på topp. Finns ingen som kan vara glad HELA tiden. Hoppas det löser sig och/eller går över. =)

2010-01-15 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0