Små sjuk på skolan...

Jag har feber... Och jag är på skolan!
Attans detta kommer inte sluta bra om jag inte tar det riktigt lugnt idag, i morgon fyller lillebror 17 och de ska bakas idag hos mamma och sedan blir det att äta det på fredag.. Ååh det är ju mycket roligare att äta det just efter att man gjort dom, inte för att jag tycker om dom då dom är varma utan bara för att man ska få smaka på kakan som man själv har bakat... As fast as posible!!!

I helgen blir det att fira en till födelse dag och för en gångs skull så har jag inte ett berg med tvätt som man måste ta hand om... Ska bara njuta av några glas vin en mysig fredag kväll och sedan på Lördag en riktigt rolig kväll ute med vänner som man inte tackar nej till!

Stella var galen igår och i sig så är väl det inge konstigt men då jag skulle sova (ca 23,00) så var hon helt GALEN! Jag försökte lägga henne i sängen, på hennes groda och till slut så stängde jag in henne under täcket men nu har hon ju kommit på att man kan krypa ut i fot ändan så det gick inte så bra.. Min tokiga lilla bebis hund ^^ Även om jag blir galen på henne ibland så är hon verkligen min favorit of them all just nu!

Ska egentligen försöka göra något vettigt nu men det känns inte så taggande då dom springer runt med kameror medans jag är trött, sjuk och osminkad (inte ovanligt med... Hihi.




XOXO
// Tess tess ♥




Kommentarer
Postat av: Mats

Get better! =)

2010-01-21 @ 17:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0