Sjukling

Nu har jag och pappat ätit tonfisk sallad och lyssnat på konstiga teorier om den nya filmen Avatar, själv tycker jag den är väldigt bra men jag tänker inte fundera mer över det hela med politiska åsikter och andra tokigheter om den grejen.

Idag har jag varit jätte snorig och inte alls kännt mig nå bra, halsen är öm och den är näsan också efter att man får gå och snyta sig hela tiden, förutom det så håller mitt munsår äntligen på att läka och mitt liv börjar äntligen komma på plats igen. 

Får se om det händer något spännande idag men jag vet inte heller om jag har lust att göra något speciellt för prio nr 1 just nu är bara att bli frisk innan begravningen som är på fredag.

Hoppas inte ni andra är lika sjuka som jag för det är verkligen inte roligt.. alls!...




XOXO
// Tess tess ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0