På Skolan

Sitter i skolan nu och varken nu eller tidigare idag har det funnits mycket vettigt att göra.
Har svamlat runt med Sebbe och sen (snart) Klockan 3 så slutar jag äntligen så jag får börja fara hem till mitt lilla pyre och alla andra :)

Igår var det verkligen kul! The 7 fingers var vi och kollade på och det är en nycirkus grupp.
Riktigt coolt må jag säga och med trevligt sälskap av Andreas så blev det super!
Sen for vi hem til mig så Andreas fick träffa Stella men efter det så blev det sov dags för mig och Linda och sen väldigt trött Stella.

Idag har jag ingen aning om vad som ska hända men det bllir väl alltid någonting!
Ta hand om er!



XOXO
// Tess tess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0