Nu var det söndag igen.

Och helgen har varit festlig!

Försökte logga in på blogg.se nästan hela dagen men det bara krångla så först nu har jag kunna skriva... *fnys*. Nåja man kan ju inte göra så mycket då det ska mubleras om.

På Fredagen körde jag och Linda på Cover club, minglade runt lite men sen så stegade vi in på dansgolvet och skakade äset lixom ;) haha.
Lite tråkigt att !DRINKARNA ÄR BLASKIGA! blav lite smått grinig men ja allt kan ju inte vara perfekt så att säga.
Sen for vi till Subway och käkade innan vi åkte hem med Edvin som så snällt körde hem oss efter jobbet!

Igår (Lördag) for vi till Krogenkrogen, träffade folk, dansade men det kändes lite tomt iaf, jag vill inte kalla mig onöjd med kvällen men det var inte lika bra som det brukar vara. Hmm, det ska nog ordnas tills nästa gång!... Även om det mest troligt inte kommer bli någe nästa gång på ett tag för nästa helg ska jag ha Stella hela helgen så det blir ju då (mest troligt) nyktert.

Idag vaknade jag och Linda vid 14,30 tiden och det kändes väldigt hemskt så det vara bara upp och hoppa med oss och en liten stund efter det kom Siv och Angelica och hämta Silver Shampoo, i samma veva som dom for så började jag och Linda klä på oss för att fara till mamma, väl här hos mamma så fikade vi lite och sen har vi mest tagit det lugnt förutom då jag fick sticka hem en snabbsväng för att få låna Edvins airbrusch under tiden han är på resande fot. Tack så mycket och ha en super bra resa!

Nej nu är det dags att köpa en massa godis för det är dags för en mysig hemma kväll med FÖRHÄXAD!



XOXO
// Tess tess ♥





Kommentarer
Postat av: Mats

Blaskiga drinkar?. Ren whiskey! Kan dom inte förstöra iaf, bartendrarna. =)

2010-02-01 @ 20:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0