Nattligt inlägg.

Har suttit och kollat på allt möjligt på TV dom senaste timmarna förutom då man kollat ner i telefonen för att se mer eller mindra knasiga sms. Känner mig äntligen lite bättre men det är ändå så att jag föredrar att sitta inne förutom då man måste springa ut med Stella som nyss givit ordet "skälla" en ny mening.
"skälla" är nämligen Stellas favorit syssla och detta är något hon älskar att göra då hon sliter i sin snuttis, i jåttan och speciellt nu då hon har fått en ny leksak som piper... Det lustigaste med det är bara att Stellas "skall" låter som leksakens pip så det är mer roande att lyssna på än vad det är jobbigt.

Imorgon ska jag kolla runt med vilka som är lediga mitt i veckan för att kanske fara och hälsa på mer eller mindre nära vänner och bekanta, det är ju som dags att hinna med det också efter att man festat och sedan varit sjuk... Nej nu sa jag fel: VÄLDIGT SJUK!

Mina sista ord inom dom närmsta timmarna kommer dock bli (tro det eller ej).
Får får inte får, Får får lamm!



XOXO
// Tess tess ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0