Måndag

Kom nyss hemma till mama efter att jag varit på skolan och hoppat runt, blivit kastad ner i golvet tre gånger och sedan fått se Sebbe bli desamma!

Helgen var lite galen och mer tror jag inte att jag vill gå in på för då blir jag bara arg, förvirrad och.. Lite mer förvirrad. Igår var det iaf lugnt då Sebbe och Saypay kom och kollade på film med mig och Linda. Kollade på xXx så det var många fina scener som man fick njuta av! *drömmer*.

Idag ska vi bara äta middag och sen blir det dags at röra sig mot Måns för han fyller 18år idag!
Grattis Måns! Nu kommer vi och äter upp din tårta!

Nu ska jag sjunga med till lite smöriga balader och sen ska jag äta mamas mat! Mums!




XOXO
// Tess tess ♥




Detta Bjuder Jag på!


Bus!





Kareoke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0