"Magiskt"?

Stella är dum...

Vaknade för ca en timma sen och kan inte somna om efter ett puss attack från den hettsiga lilla valpen, hor än hur mysig som helst (jo tack jag vet) men när hon gör så klockan kvart i 5 på morgonen så försvinner den där sötheten i det. Hmm jag undrar varför?.

Sitter och nöter HIM för tillfället (som jag btw gjort den senaste veckan) och snart blir det att hoppa i duschen för klockan 10 ska jag och pappa vara i kyrkan på farfars begravning. Pappa har inte kunnat sova förän nu så det blev väll att jag tog över "Vaken passet".

Har föresten blivit bjuden med på något som jag ännu försöker luska ut...
Dress koden är kostym men det var inte middag utan något "magiskt". Hmm detta kommer jag klura på ett bra tag... Eller snarare tills Onsdag kväll för det är då det är.

Nu ska jag kolla onödiga saker att beställa hem och sen är det dags att göra sig iordning.
Robin ska vara hundvakt så jag kan vara säker på att hon mår bra iaf ^^



XOXO
// Tess tess ♥





HIM's Nya singel
HEARTKILLER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0