Lite sjuk.

Ja idag har jag sovit till vid fyra tiden men jag känner mig ändå helt slut.
Jag och pappa har varit och handlat och om ett tag ska vi börja göra middag, dagen började så sent så det är lika bra att man äter sen då också.
Stella har busat runt hela dagen men jag är otroligt glad över att jag har en väldigt rumsren liten dam som är så ung. Nu är hon ju hela 8 veckor och 5 dagar :D

Idag blir det TV tittande och dator sittande + att jag ska äta lite Ben & Jerry's bara för att!

Imorgon ska jag försöka hinna med att fara till solariumet om jag inte känner mig allt för dålig, men annars så kommer väl morgondagen se ut som denna har gjort.

Nej nu ska jag gå och snyta mig!





XOXO
// Tess tess ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0