Hemma i Umeå nu.

Ja nu sitter jag hemma hos mamma med Linda och visar upp Stella för mamma och Carro.
Dom är hel tokiga i henne och jag kommer få äta skit av Stella sen för att jag "offrat" henne för detta människor... Hon brukar iaf göra så då hon träffar för mycket folk på en och samma dag.

Vill verkligen bara gå och sova nu för jag har nu varit vaken i över ett dygn... Igen så det börjar som vara dags att sova nu och med tanke på jag har skola imorgon så är det väldigt snart det ska ske men först... SÅ SKA JAG FÅ EN TV! Tack underbara lilla Sebbe!

Sitter och väntar på att herrn ska ringa mig för då ska jag och Linda åka hem med dom för att sedan stoppa in TVn hos mig också.

Har inte lagt upp några bilder än och det är jag alldeles för trött för att göra idag också men det kanske blir av imorgon :)




XOXO
// Tess tess ♥



Min Nya Sambo Linda








Ps: Miss U! .Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0