Fy på mig!

Jag har sovit tills för 2 timmar sen... Oops!
Nu får vi se vad som händer men än så länge är inget planerat.

Har hunnit laga middag, äta middag ta två samtal och kolla mejl sen jag vaknade... + att jag hällde i mig en PK så fort som jag kom mig upp från sängen.

Igår var jag och Joel först förbi Robban och hälsade på, MYCKET trevligt måste jag säga efter dom år som man inte hört av honom alls och sedan bara få sätta sig där och surra av sig om gamla bravader och annat onödigt som man lägger på tungan då man träffar någon man inte sett på länge.
Sen plockade vi med oss Valeria och for till Luleå och hälsade på Madde och Matte, Där blev det ofc att spela Rockband och jag fick sjunga!
Sjunga är något som jag typ älskar att göra även om jag verkligen SUGER på det!!!

Nej nu ska jag kolla runt med folk om vad det är som händer idag :)




XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0