Fest!

Sitter hos mama och har lämnat Stella här, ska bara vänta på att lilla syster kommer så jag får säga hej och hejdå till henne innan jag sticker hem för att fixa mig för ännu en festfylld kväll!

Igår var det en udda kväll, först kom vi till någon fjortis fest och efter det så blev det väl inte så mycket bättre, antar att man aldrig kan förvänta sig bättre från någon som inte ens vet vad bra är...

Nej nu ska jag se om jag har nå extra kläder här och sen är det dags att springa hem så man får försöka få till det med mitt riktigt trassliga hår just nu *suck*. Hoppas det inte blir ett alldeles för jobbigt problem för då blir jag bara less.



XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0