Ett nytt år.

Nu har ännu ett minnes rikt år gått och under detta liv så kommer det skapas ännu mer underbara minnen.. Hoppas jag ;)

Mitt nyår var JÄTTE BRA!
Pappa satt hemma med Stella och då kunde jag fara ut så jag och Jens for till Sandras fest.
Festen var riktigt rolig och alla var onödigt fulla och glada så det var även väldigt trevligt!
Jag fick tolvslaget exakt som jag ville ha det och sen fortsatte alla att festa tills tidigt på morgonen då jag hittade en säng och "min arm" att sova på. Sen vaknade vi inte förän vid 14,00 tiden så det kändes väl lite syndigt men det kändes ännu värre att gå ut i kylan!! Uscha mig så kallt det är!

Ikväll blir det iaf en lugn kväll.. Tror jag iaf!
Hoppas alla andra har haft en riktigt grym början på det nya året och god fortsättning!




XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0