Dålig update.

Just nu är jag RIKTIGT förbannad!
Efter att jag varit trött och allmänt less under dagen så kommer jag hem efter många samtal (som jag inte svarat på) och sedan ringer dum jäveln till mig igen och börjar bråka, ljuga och allt möjligt som gör mig riktigt arg bara, tycker det är fel att han ljuger för sin "bästa vän" för att försöka få fram en sanning som egentligen bara är hans påhitt. Paranoida jävlar är jag väldigt trött på nu och efter att jag spenderat ett tag hos mamma så ska jag börja röra mig hemmåt om en stund.

Igår var det iaf trevligt och jag får väl hoppas att man får liknande kvällar i framtiden :)

Nej nu väntar duschen och stora mys kläder!




XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer
Postat av: Mats

There are no stupid questions. Just stupid people. ;)

2010-01-25 @ 02:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0