Ännu sjuk.

Jag är ännu dålig men det börjar bli liiite bättre.
Så less man kan vara på att vara sjuk...

Idag blir det att hitta på något med Robin, det blir väl bara att lata sig men det är roligare att göra det med någon istället för att behöva sitta själv hela tiden.

Igår var jag uppe till ca 6 på morgonen och det kändes inte smart. Kom iaf upp vid 12 tiden idag så jag behövde inte ha så dåligt samvete över det.

Imorgon är det dagen innan begravningen så det blir väl att leta efter kläder och försöka hitta någon som kan vara hundvakt i någon timma eller så, vet redan vem jag tänker fråga och jag hoppas verkligen på att svaret blir ja för jag kan inte lämna henne ensam... Stackars lilla tjejen!

Nej nu ska jag försöka orka in mig i duschen och sen ska jag höra av mig till Herr Robin ^^




XOXO
// Tess tess ♥





Sjuk....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0