28012010

Idag har jag varit hemma, stormen har varit så jävlig så vi kunde inte ta oss men istället för skola så har jag hunnit med ett bank ärende och även fara och handla lite åt mamma.

Linda kommer mest troligt inte ta sig till Haparanda idg så det gör mig lite glad, då kan vi festa järnet hela helgen och hon kan inte rymma ifrån mig! Hahaha

För en liten stund sen kom Carro in till mig och sa att Stella fått ett sår på örat!
Det var dock inget större sår och det gick fort att torka bort det lilla blod som kommit fram. Innan det så hade dom busat en hel del så det var ganska perfekt timing för att Stella skulle få gå och vila men istället har hon mest vandrat upp till mammas ansikte och terroriserat henne, ända tills hon nu somnat.




XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0