Trött på Söndag.

Har varit lat på senaste tiden.. Ja det är jag just nu också men vad ska man göra åt saken?

Igår blev det korgen, fick en tranbärsdrink (varken jag eller bartendern visste vad vi skulle kalla den) som var riktigt god och dansade bort hela kvällen, tråkigt var väl bara att det kunde ha varit mer folk, mer fart och... Nej nu ska jag inte gnälla längre. Om jag vill fara ut och festa utan att bli besviken så är det nog bort att söka sig bort från Umeå för än så länge så har dom inte gjort mig så värst imponerad. Jag vill ha mer klass på tillvaron då jag far ut!!!

Efter det så for Tobbe och Jack för att hämta mat på Max så jag och Danne for förbi 7eleven för att köpa någon macka, medans vi var där så fick jag även syn på den omtalade drömsemlan.... IN YOUR DREAMS att jag skulle stoppa en så ful bakelse i munnen! När jag äter något så vill jag att det ska se bra ut.

Nej nu ska jag sluta pipa om mindre viktiga saker.

Har fotat Stella lite idag så ska försöka hinna lägga upp någon bild på henne här senare.
Det är inte speciellt lätt att fota en hundvalp måste jag säga!

Men nu måste jag gå och göra något vettigt!





XOXO
// Tess tess ♥



Lägg märke till Stellas bakben...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0