Tråkiga Torsdag.

Bläää... Jag vill att det blir April NU!

Igår var jag på skolan halva dagen pga jag försov mig.. Nåja när jag väl kom till skolan så jobbade jag på iaf. Efter skolan så blev det färd till stan och där satt jag hos Jack och spelade Super mario! Shit vad det är kul alltså! Efter en liten makeover sen så var det dags för middag med klassen så nu har jag stillat mitt sug på sushi lite!
Har egentligen inte orken att skriva men jag har inte så mycket annat att göra just nu.. Är hemma från skolan för jag mår inte alls nå bra men men imorgon blir det iaf att fara dit. Kan inte vara borta därifrån hur mycket som helst.



Har suttit och nötigt nya HIM skivan sen i förgår men inte blir jag less! Det är nog mer som att jag är beroende av att lyssna på den.. Haha det kommer så mycket minnen fram då man lyssnar på doms gamla låtar för inte var jag spec gammal då jag börja lyssna på dom och sen försvann dom bara för att nu igen skapa små minnen. Det första minnet från min nya "HIM period" är att jag försöker sova på en axel som det är sånt där "karborre" på så mitt hår fastnar i det! Haha.. Undrar hur länge jag kommer minnas det?
Idag ska jag nog baka något!


"Världens bästa bild!"


XOXO
// Tess tess ♥


Kommentarer
Postat av: Mats

Hey, det är är ju MINA solbriller! =D

2010-02-11 @ 16:50:19
Postat av: Frida

Vem är det på bilden?:P

2010-02-11 @ 20:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0