Happy Birthday Freddie Highmore!

Tänkte att jag slänger in ett "Happy birthday" i samma veva!

Idag fyller våran lilla Freddie Highmore 18år!
Detta är även som Seth ett riktigt babyface och jag blev förvånad över att han är hela 18år!
Nåväl han börjar bli stor men det är väl att smink som får honom att se så ut (jag vet att smink får mig att se ung ut.. Tacka gudarna för det).
Filmer han medverkat i är: Kalle och chokladfabriken (den nya versionen med Johnny Depp), Arthur (och minimojerna), Spiderwick och han gjorde även rösten till Pantalaimon i Guldkompassen! (min favorit bokserie: Den mörka materian).

Hoppas iaf Freddie fått en bra födelsedag det lilla hjärtebarn som han är!



Arthur, Freddie (Arthur) & Selenia.
Från filmen: Arthur och minimojerna.







Happy Birthday!
// Tess tess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0