Gnäll spikar.

Efter en tråkig helg så börjar den nya veckan också med tråkigheter...

Idag skulle jag fara med killarna och åka skoter men... Ingen kan vara hundvakt!
Bläää! Jag blir bara sur då för förra året fick jag åka skoter EN GÅNG!!! fatta bara en gång och jag bor i NORRLAND!!!! Visst jag är ingen speciell "älskar att vara ute i snön" person men skulle ju ändå vara kul att få chansen till att göra nått och inte bara kunna säga nej jag kan inte.

Nåja idag blir det nog bara en lat dag som vanligt men jag ska se om det går att göra någonting bättre utav den nog tråkiga dagen.
Imorgon är det skola som vanligt så det är väl bara att vända på dygnet nu också, ja det ska nog inte vara allt för svårt iofs.


XOXO
// Tess tess ♥




Upp-och-ner Stella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0