Fredagen 5/2 2010

Sitter och lyssnar på musik och snart blir det nog ett litet tränings pass!

Idag gjorde jag (och min lärare) färdigt skoter delarna som jag började med igår, riktigt fina blev dom efter att vi lackat på "dekalen" som skulle dit. Fick göra min skoter debut för året med Jonte då vi körde över Jens telefon men annars har det varit en helt vanlig fredag... Med fredag menar jag att det flesta har varit på väldigt bra humör, alla planerar inför helgen som nu börjat och som om det inte vorre nog med det så är vi även ledig på Måndag så vi har en "lång helg" att se fram emot! Ååh vad skönt!

Idag ska jag hjälpa min mamma i tvätt stugan men det kanske blir att man hittar på nått sen senare. Får se om man har orken då! Har för en gångs skull stigit upp då klockan ringde och jag hann tom lämna Stella hos mamma innan grabbarna plockade upp mig då vi skulle till skolan. Kanske det blir en lugn helg dag för mig iaf?! Fan det skulle vara nått speciellt för jag har då inte tagit det lugnt på ett bra tag. Nästa helg blir det nog det mest troligt iaf, ska nog baka något smarrigt och njuta av en MYSIG Alla hjärtans dag!



XOXO
// Tess tess ♥


(Innan klar-lack)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0