En snöig Tisdag

Sitter hos mamma och är mätt som en "#&¤/¤... Mamma beställde hem mat och jag hade inte hunnit hem så det var bara att skänga i sig det då man kom hem till henne.. Ajaj min stackars mage.

Har varit på skolan idag! (woho) Hade ett läxförhör i engelska och ett prov i matte som jag tror gick ganska så bra, Jag och Sanne har varit allmänt lata idag men trots det så gick tom svenskan bra!
Vi tycker att killar ska vara stora och starka så att man känner sig trygg hos dom!

Efter skolan så var det en buss till stan och en sväng in på H&M för att hitta... INGENTING! Fucking unbeliveble men så var det och det gjorde mig lite deprimerad.. Hittade iaf några jeans som jag ska köpa på The Store istället. Hihi, någonting måste man ju iaf hitta!

Träffade på Issa och Simon utanför MVG så det blev en liten pratstund innan det var dags för både mig och Sanne att ta våra bussar hem.. Tråkigt nog så var inte bussresan hem så jävla rolig för jag har inte mått skärklit bra idag och självklart så får ju inte dom där hemska bussarna en att må bättre! Blä!!!

Imorgon blir det att vara i verksan så vi ska väl hitta någon trevlig bil/ annat arbete att börja på... Hoppas verkligen bara inte att vi får nått spackel arbete för det är det tråkigaste som finns!
Inte för att jag inte vill lära mig (även om jag kan) men det är inte roligt att spackla, slipa, damma av sig, spackla, slipa, damma av sig osv osv...

Nej nu ska jag och Linda börja röra oss hemmåt snart om det kanske inte blir att göra nått med boysen!
Ta hand om er!




XOXO
//Tess tess




Snyggaste syskonparet EVER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0