En lat lördag.

Sitter hos mamma och vi ska strax göra klart det sista till middagen.

Igår var det en rätt lugn dag, efter att jag kommit hem från skolan så satt jag bara hos mamma och hade tråkigt så på kvällen for jag sen till Saypay och umgickis med dom ett tag, for förbi på konsum och handlade lite onödigt shit och sen en snabbsväng till mig för att byta byxor och sen tillbaka.
Vann mot Sebbe i något bil spel 3 ggr!!! Kände mig ganska mallig men man ska vara försiktig med den där lilla stingsliga pojken, man vet aldrig om han kan vara en VÄLDIGT dålig förlorare.

Efter att jag kom hem så blev det bara att glo i några tidningar innan det var dags att sova... Fast det avbröts plötsligt av ett fylle samtal från Mackan och som var full, glad och mådde lite dåligt. Efter mycket fnitter åt pojkarna "fyllesvin" så fick jag sova igen och då jag vaknade så knallade jag hem till mamma och min saknade lilla Stella som hade sovit här. Har pratat med Linda en stund och sen ringde Mackan och sa förlåt... Några gånger till ^^

Idag så får vi se om det händer nått men det vet jag först om något tag *håller tummarna*.



XOXO
// Tess tess ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0