Don't You Just Hate Mondays?

Sitter i skolan nu med Sanne och snart är det dags att åka hem, har varit allämnt sliten hela dagen och en film (Romeo & Julia) full av rim och dikter gjorde inte dagen bättre...

Ska städa och diska då jag kommer hem (om inte Linda varit flitig) men sen blir det nog bara att ta det lugnt, göra middag och sitta framför TVn med en massa godis som vi köpte igår.

Har hunnit fundera lite om helgen men mest troligt så blir det ju att ta det lugnt (mamma vill inte vara hundvakt) men annars så ska jag kanske fara ut med Sanne på lördag! *Hoppas hoppas*

Nåja nu har jag inte mycket mer att säga, imorgon blir det en sväng förbi H&M för att kolla lite kläder med Sanne men annars är det väl en lugn vecka jag har att se fram emot... Don't you just hate Mondays?



XOXO

// Tess tess ♥

Kommentarer
Postat av: Mats

Vänta, imorgon är det tisdag... =P

2010-02-01 @ 20:16:42
Postat av: hmmm...

Har inte mamma ställt upp ganska mycket som hundvakt redan???? ;)

2010-02-01 @ 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0