Alla konståknings natt!

Har inte skrivit på ett tag... MEN NU ÄR JAG TILLBAKA!

Nu har äntligen den gulliga dagen "Alla hjärtans-dag" varit och ja visst det är jätte mysig, romantiskt och översexuellt MEN efter många års av hemskheter på just denna dag så håller jag inte med om det!
Detta är tack och lov saker som jag nu flera år efteråt äntligen har lagt bakom mig men detta är ungefär som "Fredagen den 13de" är för många andra... Det vill sig min hjärtefyllda oturs dag!
Jag är iaf glad att jag kunde hålla mig ur skottläge detta år iaf...

Har inte gjort speciellt mycket sen jag senast skrev, jag var ut i fredags och festade, jag och Dan "betalade" in oss med hjärtan och sen träffade vi folk, dansade och hade det faktiskt ganksa trevligt. Har tyvärr lyckats bli lite svårare att imponera på den senaste tiden men så är det väl då man är trött på snö, kyla och tråkiga vinterkläder. Nu vill jag verkligen ha SOMMAR! Jag vill ha på mig mina klackar med pip tå, små klänningar utan nylonstrumpbyxor och jag vill slippa dom stora halsdukarna, vantarna och tjocksockarna som får vem som helst att få "tåbira"... USCH!

Imorgon blir det iaf skola men innan det ska jag nu inatt kolla på OS konståkningen som börjar klockan 2 inatt. Jippi det är det enda som jag tycker är bra med OS (vinter och sommar) så när det väl är så kollar jag på det! Blev jätte sur då jag missade typ hälften av det förra gången det var men nu inatt så ska jag spendera hela 4timmar på att kolla på det! Ska dricka en massa te och små vila i pauserna så jag orkar med morgondagen men jag tror nog det kommer gå bra för vi (jag och boysen) åker bil till skolan imorgon.

Nej nu måste jag få stopp på mig så jag hinner kolla mejl, göra te och mysa ner mig i soffan innan konståkningen börjar!




XOXO
// Tess tess ♥




En bild som passar både konståkning och "Alla ♥-dag"
Tack google!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0