3 barns mor med make!?

Sitter hos mamma med en sovande Stella i knät.

Inatt så var det som sagt konståkning som gällde och även om jag vill kolla på det även inatt så måste jag plugga inför morgondagens Engelska prov... Det blir en massa ord och... Lite till ord som man ska plugga in men jag har en känsla om att det kommer gå ganska bra.

Idag blev det en väldigt lugn dag, hade matte lektion och sen sov jag enda tills efter lunch då Englskan börjde och efter det var det filmande som gällde på Svenska lektionen.

På vägen hem fick jag reda på att jag har både man och tre söner! Shit!
Nåja, Jag och Danne visar vart skåpet ska stå genom att ge pojkarna lite stryk om dom inte sköter sig!
Käkade även gele hallon och pladdra på om det mesta.

I det stora hela så har det varit en helt vanlig, knasig och en aning lat dag!
Hoppas ni har haft en bra måndag den 15de Februari!



XOXO
// Tess tess ♥




En skön bild från fredagens bravader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0