Witchblade

Har just ätit middag och snart ska jag fara och köpa något gott... OCH NYTTIGT! jag måste ha något att tugga på nu då jag även försöker sluta röka, så mycket jag bara kan nu.

Efter at jag stigit av bussen så gick jag och köpte nya SOLO innan jag började traska hem till Tobbe i det kalla vädret, det är inte alls roligt då man ska stå och vänta på bussen och kollar på den allmänna klockan och termometern som visar... 1 Grad! It's fucking unbeliveble!!! Jag hatar kyla och nu har det även börjat komma frost på nätterna! Blää för kalla Norrland!

Nej nu ska jag hoppa på Tobbe som just letat frm några gamla Witchblade tidningar från gud vet när ^^ är det inte roligt med nostalgi?


Killarnas vill vara med och kvinnornas vill vara?

Hon var en gudinna för (vissa) serie älskare ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0