Lalala!

Blogg världen blir bara smutsigare och smutsigare men ändå måste man fortsätta...
Varför? No one knows!

Idag var det ju skola som vanligt, åkte bil (lovely) med Danne till skolan så man slapp den där buss ***** som man måste nöta på i en timma variga morgon och även efter.
Skolan gick bra även om man kände sig lite väl slö under eftermiddagen men då vi åkte hem så stannade vi vid någon närlivs och jag köpte en energi dryck, Micke (lärare) säger att dom är farliga men jag bara studsar och är glad ett bra tag efter intag av en sådan. Perfekt! I LOVE ENERGIDRYCKER!!!!!

Imorgon kommer Sanne tillbaka efter förkyldning (alla verkar bli det just nu) och jag kan äntligen hoppa runt med min lilla rödtott ^^ Lovely!

Nu ska jag gå och babbla med mamma innan jag ska hem och skura, boka tvätt tid och sedan dra med mig Mandish till solariumet!


XOXO
// Tess tess ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0