Äntligen Lugnt.

Äntligen sitter jag hemma (hos mamma) och får slapna av!
Har jobbat i skolan hela dagen (JOBBAT) och sedan stressat iväg till en middag med klassen. Allt var ju ofc jätte roligt men jag är så himla sliten känns det som, ska alldeles snart ta ett litet tränings pass och sen blir det väl bara att lata mig resten av kvällen, Fortsätta med min väldigt läsvänliga bok kanske ;)

Under dagens lopp så har jag alltså:

Jobbat som ett djur.

Stressat hem och sedan till stan sedan.

Fixat mig på max 10min

Invigt nya Monki i Umeå med min närvaro ;) hihi!

Hittat minst 2st par skor som jag MÅSTE skaffa!




Nej usch nu ska jag springa iväg och busa upp Carolina innan hon får frispel.

XOXO
// Tess tess ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

rolig blogg :)



spana in min blogg, den är omtyckt. jag skriver om mitt liv i novellform.. allt ifrån sexuella övergrepp, misshandel och kärlek ;)



http://sannhistoriaa.blogg.se

2009-09-02 @ 21:44:23
URL: http://sannhistoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0