Trändiet!? hihi

Sitter i skolan och först kolckan 15,00 slutar jag för att sedan åka hem till Tobbe med bussen, idag har vi nästan inte gjort någonting och det har varit JÄTTE tråkigt men förhoppninsvis blir det väl lite mer liv i luckan imorgon. Idag blir det nog en lugn dag och jag funderar på att köpa grönsaker för att göra grönsaks sticks och någon god dip till.

Jag har börjat med min lilla tränings och diet månad nu innan Halloween och jag hoppas att jag kommer gå ner mina 4kg som jag har så dåligt samvete över.. Jag vägde faktiskt (hemska tanke) 51,8kg igår men sen då jag kollade på morgonen så var det iaf bara 50,7 så jag behövde inte vara LIKA deprimerad på morgonen, Absolut inget illa menat till stora människor eller så för detta kan ju säker vara lite stötande men jag har verkligen dom kraven på mig själv och jag har ett lite av ett dåligt självförtroende så jag är som min lilla älskling kallar det "Aldrig nöjd", hoppas iaf att detta kommer bli bra för då kommer jag vara världens sötaste Tingeling den 30de Oktober! Shit vad kul!

Nej nu ska jag plugga på någon analys sak som vi har i skolan så att jag hinner med det men jag kommer väl med någon uppdatering sen senare också.

Tack så mycket för dom söta kommentarerna!! Blir så himla glad för det och tack för att ni gillar min nya design ni är så gulliga ^^


// Tess tess ♥


En liten prinsessa i den stora, stora världen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0