The bed is here!!!!

Jippi!

Nu har min säng och min byrå kommit så det blev lite om mublering i hemmet innan jag stack tillbaka till mamma och pratade med pappa och diverse andra som var här också.
Äntligen behöver jag inte ligga och trängar i en 90cm säng utan nu har jag 120cm!!!!! Wihooo!
Nä så mycket större är det ju inte men jag är så glad att inte behöva ligga mot en kall vägg och nöta då Tobbe kommer och sträcker ut sig i sömnen... Bara tanken av den där väggen "Grrr".

Nu har jag iaf flyttat på sängen, soffan och bordet kan stoppas på plats så fort vi får tid och material för att få upp det! Då ska jag knäppa lite foton på det nästan färdiga hemmet och det är så skönt att nästan ha fått in allt som jag behöver för i helgen kanske jag får mitt vardagsrums bord också!!! JAAAAA!

Nej nu ska jag fara förbi hem och laga lite middag för jag är inte sugen på plättarna som mamma håller på att laga, det är typ efterätt om man vill men nej äta sliskiga plättar med en massa sylt och grädde (skulle aldrig falla mig in) får mig bara att må illa... Alldeles för mycket... Plättar!


XOXO
// Tess tess ♥



Livet är en fest:
Puss på mid min älskade lilla Mandish!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0