Stress Tisdag.

Har varit hos tandläkaren idag. Det var ingen fara med tänderna men nu är det dags att vara lite mer nogran... Dumma dumma mig. Den nya tiden är iaf 5 Okt så då ska jag fixa gaddarna på riktigt.. Hjälp!
Jag måste fixa en spricka och måste då borra en liten bit för att sedan fylla det med något gisch!

Har varit hemma och fixat lite och nu ska jag ringa lite viktiga samtal innan mötet jag har. Ska även försöka hinna baka lite cupcakes idag men det blir förmodligen senare som det händer.

Ska försöka komma på något vettigt att skriva om lite senare men just nu måste jag stressa runt.
Tänk att den enda dagen som man är borta från skolan så har man hur mycket annat att ta itu med, kan man inte få känna sig lite ledig?... NEJ!


XOXO
// Tess tess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0