Söndag.

Sitter hos mamma och känner mig äckligt trött efter en nästan hel natts sömn och en lugn dag.
Igår var vi "ut" nej det kan man absolut inte kalla det men det var väl kul... Nästan, Nej nu har jag bestämt mig jag ska INTE planera saker nå mer för det blir aldrig så bra som man hoppats på.

Idag ska jag försöka komma på någonting att laga till middag.. Det känns inte som det roligaste men som sagt "äta bör man annars dör man". Var på MAX igår och det smaka väl som det brukar göra ;) byt frityr olja lite oftare så kanske folk tom säger till er att det är gott!!!
Nej usch bara för att det är en stor kedja som går bra så kan dom inte tillaga maten så slarvigt!

Imorgon är det skola igen och det är väl ganska chill om jag bara får sova ordentligt för det känns som om jag behöver det, är hur slut som helst och jag vill bara gå och gömma mig och inte titta upp på ett väldigt bra tag.. *suck* jag får inte bli sjuk nu!
Nej nu ska jag fara hem och ta en kopp te innan jag blir alldeles för deppig!

XOXO
// Tess tess ♥




Raketer från Norrköpings resan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0