Ny bloggdesign!

Oj vad jag har suttit och pysslat på med detta, jag tycker att 90% som har med datorer är jätte svårt och jag känner mig som Bambi på hal is men det ser ju inte ut som att en 5åring har gjort det för det 7åriga lilla systern tyckte att det blev fint!

Har haft en hel del att göra dom senaste dagarna och har varken kännt att jag har haft tid, lust eller ork till att skriva, men nu känns det som att det skulle vara kul att fri göra lite egna tankar igen.

Idag har jag varit ledig från skolan men jag har ändå varit jätte stressad hela dagen, tråkigt värre men nu verkar det gå över, sitter hos mamma och har lagat middag till familjen för ett tag sedan. Mamma har varit borta hela dagen så jag satt hemma hos henne med Carolina efter att hon hade slutat skolan, ja nu börjar hon bli riktigt stor! Går själv hem från skolan och hon läser så duktigt i läse-boken (ibland) på kvällarna. Imorgon är det skola igen och det känns nästan skönt så man får ha något att göra, det känns som om det äntligen börjar flyta på riktigt bra nu så jag ska fortsätta på det här viset så länge jag bara orkar.

Idag for mamma och köpte en såndär rund sjal från Gina tricot åt mig!
Hihi den är så grymt mysig!

Nåja imorgon blir det skola och vara hemma hos Tobbe hela veckan.
Vi körde på det förra veckan och det gick så bra med att stiga upp så varför inte en vecka till?
Nu ska jag iaf snart fara hem till mig och packa iordning inför veckan hos Tobbe och sen ska jag äta mina muffisar som jag bakade igår morse, dom blev jätte goda även om jag kanske stoppade på liiiite för mycket choklad frosting.

Nej nu ska jag gå och ta en te kopp med mamma och babbla lite med henne innan jag sticker iväg!
Hörs förhoppnings vis snart igen!


// Tess tess ♥




Ser ut som något tråkigt men ibland betyder detta foto rätt mycket.


Kommentarer
Postat av: Mimi ♥

Söt blogg :)

2009-09-28 @ 19:44:53
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: Nelima

Jättefin bloggdesign. =)

2009-09-28 @ 20:19:01
URL: http://nelima.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

2009-09-28 @ 20:32:12
Postat av: Anonym

Kom med ett låttips på http://paulinahs.blogg.se

Bästa låttips ger länkning!

2009-09-28 @ 21:12:52
Postat av: Anonym

Kom med ett låttips på http://paulinahs.blogg.se

Bästa låttips ger länkning!

2009-09-28 @ 21:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0