Ledig för möbler.

Tjena Hejsan!

Idag är jag hemma för min pappa kommer med dom sista möblerna till min lägenhet, ÅÅH VAD SKÖÖNT!
Har nu hunnit äta frukost och har bara suttit och tagit det lugnt hemma hos mamma som jag sov hos, snart borde pappa vara här så vi får flytta in möblerna och då KANSKE jag hinner ta min till sötnosen min innan det blir alldeles för sent. Man blir alltid så sur för bussarna till honom går så dåligt så det blir jobbigt att ta sig om man inte har VÄLDIGT bra med tid! Nåja Hoppas hoppas!

Nu ska jag nog för en gångs skull ta ett tränings pass i normal tid och då när jag är färdig har väl pappa dykt upp så jag hinner fixa med allt innan det är dags att fixa sig. Måste dra ett lager BUS över mig också för jag börjar bli super blek igen!!!! Ja jag är verkligen "gammal lik" liknande blek och jag har en lätt släng at klaustrofobi (rätta mig om jag stavat fel) så solarium är inte ALLTID det bästa valet för mig om jag inte har musik i öronen eller någon att prata med.

Mamma har stoppat en rosa glittrig sjal på Java... Lite dum ser hon ju ut men rosa är så snyggt så det gör ingenting! hihi


XOXO
// Tess tess ♥



BTW:
Här är boken jag börjat läsa på, Vampyrater heter serien och detta är tredie boken.
Den här bok serien måste man läsa alla ifrån men den är så otroligt bra så lite fler sidor skadar inte. Den hör egentligen till "Ungdoms böcker" men min mamma har också läst dessa och tycker att dom är grymt bra! Så om du har tråkigt och känner för att få smak av lite av varige så läs dessa av Justin Somper för dom är riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0