Kvällen den andra September enligt Tess.

Nu har jag suttit ett tag vid datan och bara tråkat medans Carolina sovit gott alldeles intill.
Ska försöka få tag i far min innan det blir alldeles för sent och sen ska jag sitta och pussas genom telefonen på min nu väldigt saknade Tobias! Kom hem nu och jag menar inte ditt! Puss på dig ♥



Kärleken har inte alltid varit en dans på rosor för mig och jag har genom lidigt både steg 1, 2 och 3 utav svek, bråk, och andra hemskheter...
Ibland hoppas man bara för mycket och man är mer kär i hoppet än i någonting annat. Lusigt att det ska vara så himla svårt att vara säker på en så väldigt viktig känlsa?.
Just nu är jag iaf jätte kär och om jag kommer in i någon konstig svacka så tittar jag bara in i dom där stora gröna ögonen och sen är allting bra igen! Detta kanske låter ytligt men som ordspråket lyder: ögonen är själens spegel. Eller?

Nu ska jag lyssna på Pink's Funhouse skiva och digga till udda kärlekssånger och bara mysa med mig själv medans jag funderar på om jag ska sova hemma eller här hos mamma?
Hemma hos mamma låter ganska mysigt och vi brukar ha ganska kul tillsammans med varsen kopp te och lite allt möjligt att prata om. Även om mamma kanske inte alltid varit världens bästa mamma så är hon iaf en väldigt väldigt god vän som alltid lyssnar på allt jag har att säga och funderar på. Min mamma är så gott som en dagbok fast med svar på det mesta. Love you mama! ♥


// Tess tess ♥



Dagens/Nattens Fråga:

Är du kär?


Kommentarer
Postat av: Laila

Snyggt där =)

2009-09-03 @ 02:30:17
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Hej, hoppas allt är bra med dig! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas snart.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-03 @ 09:54:00
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0