Snabbis.

Kom nu fort förbi mamma medans jag har Amanda i duschen hemma hos mig.
Senare kommer Julia och det blir väl att hitta på något med A och J då.

Idag har jag tyvärr varit hemma igen, det är så jävla lustigt för jag mår inte bra.. Me ändå så gör jag det. ajja jag ska väl sitta och vara lite knäpp med mig själv istället.
Idag är Tobbe lite hyper för han ska vara med Patrik så det blir väl en ganska lugn och grabb fri helg för mig måste jag väl säga. Tack och lov så har Tobbe sagt att OM dom har tid så ska dom komma förbi en stund så jag också får se dom en snabbis men jag har mina aningar om att det kommer finnas ganska lite extra tid.

Nu ska jag hem, duscha, troka, platta håret och sedan blir det väl att hitta kläder + att kleta nått i ansiktet.. Gud vad jobbigt hela den där "fixa sig grejen" låter ibland.

Hoppas ni får en bra Fredag!


// Tess tess ♥



PS: Baby don't hate me ♥ . DS.




Världens snyggaste par!!!!
 OR NOT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0