Sjukling.

Ännu en ny dag och jag känner mig som en zombie...
Började må dåligt igår så efter halva skoldagen så åkte jag hem och det vill verkligen inte bli bättre, vill bara att mag ontet slutar så att jag kan få sköta skolan.

Idag blir jag iaf hemma igen och det blir att bara ta det lugnt, läsa Twilight och sen ska jag laga någon kött gryta till middag för Tobbe visade nu på morgonen att det var vad som beställdes av den lilla arbetaren.
Tobbes lillebror är också sjuk... Något som jag och Tobias haft diskutioner om då jag inte vill att han ska vandra runt i skogen med sådan (förmodligen) feber och hostan som jag hört, men detta håller ju dock inte Tobbe med om så då ska man ju hunsa upp denna stackars sjukling.. *skakar på huvudet*.

Nåja mig kan han inte hunsa med på det viset iaf! Känner jag mig för dålig för att vara i skolan så då far jag inte till skolan, Och idag... Känner jag mig DÅLIG!!!

Nej nu ska jag gå och sova en extra timma och sedan ska jag försöka göra lite skol arbeten som jag tog med mig hem igår från skolan.


XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0