Pirr pirr...

Ja nu börjar det verkligen knyta till sig i magen för imorgon är det dags för det hemska tandläkar besöket som jag fruktat så länge.. Iofs så ska jag bara laga en liten spricka så det ska nog gå bra men iaf! Jag ska få bedövning ( Bedövning= Sprutor!) och jag börjar så gott som grina så fort jag ser en nål om det inte är för att jag ska bli fin utav den... Nja i detta fall så menar jag inte för att göra några mer eller mindre större ingrepp på mig utan kanske bara som när jag gjorde hål i naveln.. Jag har verkligen det där typiska talesättet: Vill man vara fin får man lida pin i huvudet då det handlar om något sådant men när det kommer till blodprov, sprutor eller bara ett stick i fingret (dock inte lika farligt) så blir jag helt hispig... Suck!
Så imorgon ska jag alltså få bli DROGAD! Shit alltså! Detta är tredie gången i mitt liv som jag är det och jag har aldrig varit det av andra skäl än medecinska!
Väldigt stolt över mig själv på den punkte faktiskt ^^

Nej nu har jag kollat Chuckey 5 med mamma och nu är det väl dags för sängen strax så god natt på er, skriver imorgon efter tandläkar besöket...


// Tess tess ♥





Jag som blondin.
Imorgon får ni se mig som brunett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0