Lördagen

Jag var på Harry's igår!
Det var 90-tals afton och mycket äldre folk men det var riktigt trevligt.
Det ända som var jobbigt var att vi hade ca 30min på oss att fixa oss innan vi åkte till stan och sen efter det så vandrade jag igenom typ halva Umeå då vi mötte våran lilla chaffis som kom så snällt och hämta oss.

Annars så var går dagen väldigt mysig och vi käkade en massa tårtor och små fikade hela dagen enda tills mammas korvsoppa var klar och jag måste nästan säga att det är en av mina favorit rätter i hela världen! Den är så grymt god!

Ja jag har sagt det måga gånger att jag ska bli bättre på att lägga upp bilder och jag måste ju lägga upp på det bruna håret också! Det är så himla kul att vara brunett igen för man ser ju (för mig iaf) så mycket mognare ut och där med får man mer respekt då man te x far ut som igår och det var så himla trevligt!


// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0