Hemma igen.

Äntligen hemma.

Nja hemma och hemma ska jag väl inte säga för nu är jag hos Tobbe men det är ju så gott som hemma nu så, Varken jag eller Tobbe fick så positivt välkomnande då vi kom hem så det var mest sura miner då vi väl fick gå och sova.

Helgen var jätte bra och jag ska lägga upp bilder från lite allt möjligt då jag kommer hem för jag kan inte lägga upp bilderna på Tobbes dator. Tobbe fick åka till Finland för första gången förutom för länge sedan då han var liten och sedan blev det att vi även for dit och festade, träffade gamla vänner också och hela helgen var hur mysig, trevlig och rolig som helst!

Idag är jag hemma, frågan kanske är varför men det tänker jag inte svara på.
Nu ska jag bara vänta på att Tobbe kommer tillbaka från att ha kört sin syster till bussen och sen får man väl se vart dagen flyter iväg, jag är sugen på Ben & Jerry's men jag vet inte om det finns här ute i skogen så jag får väll fara på glass jakt men annars vill jag bara ge lite tid till kvalitets tid för mig och Tobbe, även om vi varit med varandra hela tiden så har vi inte fått den där tiden för bara oss som jag iaf känner att vi kanske behöver lite utav.


XOXO
// Tess tess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0