Gissa vad!

Hihi!

Gissa vad jag gjort idag!
Hah! Det kan ni nog inte men idag var dagen som jag jag lagade gryta i en sådan där ler gryta som man stoppar i ugnen!
När Tobbe beställde sådant så höll jag på att krevera men efter att jag fått guidningar av mamma så gick det riktigt bra! Köttet var kanske lite segt  men det var bara för att vi skyndade oss med att få äta middag innan Tobbe skulle iväg igen men annars så är jag jätte stolt över mig själv!

Efter middagen så for Tobbe och jag gick och tog ett bad och läste lite Twilight men nu sitter jag bara här och latar mig framför datan innan Tobbe kommer hem igen.

Har som sagt haft ganska ont i magen idag igen men nu känns det som om det håller på att bli bättre så imorgon ska jag fara tillbaka till skolan och jobba järnet!

NU ska jag torka mitt ännu blöta hår och så ska jag fortsätta vänta på gubben.


XOXO
// Tess tess ♥



PS: Sitter på Tobbes dator nu så jag har inga bilder att lägga upp så det blir nog ganska dålig med det i veckan. DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0