Gaaah!

Tandläkare!!!
Nej nu har jag varit grinig så länge så jag måste få ut det!
I morse då jag var så orolig över hur det skulle gå hos tandläkaren så kan ni gissa vad som hände då?
Jo jag får ett trevligt litet samtal från någon receptionist som säger att min tandläkare inte kunde göra det idag!!! Aah jag blir verkligen sur! Här har jag suttit och oroat mig och så blir det inte ens av!

Nåja istället för tandläkar besök så gick jag med Carro till skolan och sen for jag hem och åt frukost för att sedan ligga och vila tills jag hämtade Carro och sedan for vi och gjorde lite ärenden.
Sen kom jag hem och blev så less på allt stök så vi började plocka ihop och nu sitter jag här.

Även om det inte blev någon skola idag så känner jag mig rätt stolt över mig och jag ska göra lite läxor senare så att jag får göra mitt matte prov imorgon. SKÖNT!!!

Bild på brunett håret kommer lite senare!


XOXO
// Tess tess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0