En Tisdag för Tess.

Nu ska jag sova!
Igen...

Har sovit en hel del idag men efter skola/jobb så var jag och Tobbe jätte trötta så efter att vi var och åt på Svanen så for vi hem och sov en timma ( i mitt fall 2 timmar) sen var vi ute i garaget med Tobbes evighets göra och sen blev det att kolla på något TV program som Tobbe spelat in.
Det var om någon jätte snabb bil (koenigsegg) och att någon vill köpa SAAB.

Det ända som jag tycker är så otroligt irriterande är denna eviga stolthet över ett företag som inte älskas av så gott som någon än oss Svenskar. Jag har vuxit upp med SAAB men jag har lovat mig själv att om jag någonsin kör en SAAB så är jag VÄÄÄLDIGT illa tvungen. Detta menar jag inte som något illa menat för min pappa t ex älskar SAAB och kan inte tänka sig att köra något annat, där av hans förtvivlade min efter att jag bestämt men snällt berättade att om han ska fixa en bil åt mig så får det aldrig bli SAAB.

Vad är erat favorit bilmärke?

Min drömbil är iaf en Baby rosa Bugatti!
Men även Koenigsegg är väldigt cool!
(Bugatti är just nu världens snabbast bil men för några år sedan var Koenigsegg 1 på Guinnes listan med 388km/h)

Hur som helst, Nu är det sova dags för Tobbe vill ha datorn innan vi ska sova och jag måste hinna tvätta ansiktet och borsta gaddarna innan det blir Gnatt dags.
Imorgon blir det att vara i verkstaden och jag LÄNGTAR efter att mitt positiva jag kommer tillbaka sanart för jag känner mig så himla trött.

Imorgon ska jag hem för jag ska ha "möte" och så ska jag fixa lite där hemma med det jag handlat, och så ska jag kolla upp om något täcke och nån kudde som jag ska köpa.
Ååh jag kände mig så stolt då jag stod där på IKEA och plockade den vita Orkidéen och en fin kruka till, den stackaren kommer förmodligen inte leva så länge men dom är så fina och jag har tänkt köpa en växt till lägenheten jätte länge.
Köpte även glas, sängkläder, ett doft ljus (äppel&Kanel doft) och en toa borste..


XOXO

// Tess tess ♥





En rosa Bugatti.



En rosa/ röd Koenigsegg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0