Torsdag

Sitter hemma hos mamma och ska äta middag här på något tag.
Sen senare ikväll eller närmare bestämt klockan 21,00 så börjar FILMEN Grottbjörnens folk på TV4 film så jag och mamma ska mysa med en mintkladdkaka och titta på den.

Idag blev det att vara hemma för konstigt nog efter att jag sovit halva dagen igår så råkades jag ju självklart att försova mig idag... Det ska inte hända igen!

Imorgon blir det att åka till Tobbe igen.. Mest troligt iaf jag ska väl prata lite senare med honom och få allt planerat om hur helgen kommer att se ut för hans bästa kompis kommer upp från Norrköping idag! Wihoo! Tobbe är jätte glad och det är ju självfallet jag också då!

Nu ska jag gå och babbla med mamma och se om hon kanske behöver hjälp med middagen eller något sådant, ska försöka bli lite bättre på att uppdatera men jag är så himla dålig på att hålla det jag lovar så jag får väl ge mig själv en spark i baken!

Puss På Er!


// Tess tess ♥


Mina systrar med doms pumpor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0